torsdag 26 augusti 2010

Kaffekalas!

Kaffekoppar! Jag har vid flera kalastillfällen saknat att ha en kaffeservis. Fick idén av min svägerska Chatrin som på ett kalas dukat med blandade koppar. Jag tyckte det var riktigt charmigt! Så när jag hittar en kopp jag gillar får den komma hem till min samling. :o) Kul att ha något att leta efter när man är på loppis eller antikaffärer. Nu har det blivit säkert 12-15 st. :-) Här är några av mina favoriter... Får nog baka något gott i helgen och bjuda in till kafferep.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar idé! Det finns ju så många fina kaffeserviser, och man kan ju inte ha alla :) Men en kopp av varje är ju strålande :)

Norregård sa...

Hej!!
Kul att du hittade in till mig;o)
Vilken fantastisk Veranda Ni bygger till!! Ljuvlig;o)

Ha en trevlig Helg!
Kram Malin

Unknown sa...

Hej Anna!
Kul att du besökte mig, jag har faktiskt varit inne och kikat en gång hos dig och följer bloggen din:)
Visade min sambo din blogg och han tyckte ert hus var jättefint och jag med!
Gillar den stilen på hus och när ni gör altan och veranda så blir det ju så snyggt. Kul att ni hittade gamla fönster också.
Äpplestolarna fick ett helt annat utseende med lite färg, kul.
Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram Anna

Jenny sa...

Hej Anna!
Vilken bra idé! Jättefina koppar o fat du fått tag på:)

Ha en trevlig lördagkväll!

Kraam Jenny

fröken knopp sa...

Så underbara!!!

Varma Kramar Elin

Jenny sa...

Godmorgon Anna!

Ha en trevlig söndag du oxå:)

Kraam Jenny

Anonym sa...

Vilket fantastiskt bra idé! Jag sitter som en tok på tradera och frsöker hitta en kaffeservis men detta var ju perfekt! Det ska jag börja med. Fin blogg du har, den ska jag minsann börja följa :) / Caroline B.