lördag 15 januari 2011

Rottingfåtöljer

De här rottingfåtöljerna från Artwood står på önskelistan till vårt nya "veranda-rum"!

Vi har inrett lite provisoriskt med gamla möbler tills det blir dags för lite nytt att flytta in.

Den övre modellen gillar jag bäst men den nedre var lite bekvämare. Vi var och provsatt dem i butiken "Annorlunda Möbler" i Kållered utanför Göteborg i mellandagarna. En butik med mycket fina möbler och inredning från Artwood, On Interiör, Sia mfl mfl. Ja det fanns mycket fint där -oj oj!
Och just nu är det ganska mycket på önskelistorna här i huset så vi får väl se när fåtöljerna blir verklighet :o
Ha en fortsatt fin helg! :-) Kram Anna

























9 kommentarer:

A House With A View sa...

Vilka helt otroligt hääärliga bilder från er veranda, gah... Love It!! Och vilka pardörrar, jisses - aviiiiis, hihi. Ser så himla mysigt, ombonat, fräscht, gammaldags och alldeles härligt ut!! Och jag håller med om korgstolarna, den översta är snyggast men som sagt, det måste kännas bekvämt också, eller... kanske inte, haha.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Hildas hem - Sofia sa...

Vilken underbart verandarum ! Vi är också sugna på något sådan här hemma :)
Dörrarna blev fantastiskt fina! Jag är av någon anldening väldigt förtjust i gamla trädörrar. Grattis till ert nya fina rum! :)

Ha en härlig söndag!
Kram Sofia

Linnea sa...

Å vad fint du har det och jag är övertygad om att det blir så fint med de nya möblerna sedan.

Kram Helena

Drömmar och Verklighet sa...

Dom så fina sådana stolar. Jag provsatt dem när vi var i stockholm i december. De är både snygga och sköna. Själv skulle jag vilja ha dem i min framtida relax :) Trevlig kväll! Kram Anna

Designe sa...

De är jättesnygga! Men..tycker faktiskt Ikeas nya Byholma som är lite i det stuket är jättefina oxå!..säkert bättre pris:) Gu så fint ni har där på verandan! Underbart! Kram :)

Jenny sa...

Hej Anna!
Åååh vad fin den är eran veranda!! Blir riktigt avis ju,hihi;)

Annorlunda Möbler har mycket snyggt, har varit där några gånger jag oxå.

Ha det gott,

kraam Jenny

Marie Söderberg sa...

Å woaw håller med föregående talare..vilken Underbar veranda..oj så vackert !!
att blogga är verkligen som julafton..man hittar fina klappar överallt..nu din fina blog:) är givetvis en a dina följare :) ha det gott!!

il blog di lecoqchante sa...

Hej! Vacker blogg, vackra bilder verkligen, om ni komma och se mig, jag väntar! Lecoq

Madame Edith sa...

Vilken härlig veranda, helt underbar! Tack för inspirationen :)