fredag 31 juli 2015

Längesen!

 
Hej alla bloggare och besökare!

Jag vill be om ursäkt att jag inte varit så aktiv på bloggen det senaste halvåret. Tiden och engagemanget räcker inte riktigt till. Sen har jag bytt dator och fotoprogrammet är inte installerat mm. Det finns många ursäkter.
Fast jag saknar det!! ...och tänker ofta att ikväll eller imorgon osv. :-) Tror de flesta känner igen sig och att det blir så här i kortare eller längre perioder.
Nu ska jag i alla fall svara på de mail jag fått om 20-talshuset, trots att flera är längesen jag fick. Förlåt mig! Och så ska jag kika runt och inspireras hos er andra och se vad ni haft för er i era hus och trädgårdar. Sen ska jag leta upp bilder från vår köksrenovering och lägga in bilder här på vårt nya kök.

Ha det fint och njut av sommaren och ljuset! Kram Anna

3 kommentarer:

Hanna sa...

Tack för kommentaren inne hos mig. Ja det är härligt att komma hem till dukat bord och när kocken bara är ett barn och otroligt duktig i köket, då blir jag så otroligt glad. Framförallt att hon vågar fixa och pröva.
Ha en fin fredag!
Hanna

Jenny sa...

Hej Anna!
Kul med ett inlägg från dig:)

Känner precis igen mig..är också jättedålig på att blogga just nu..tänker att jag ska göra det imorgon osv. Får se om det blir lite mer datortid i höst.

Hoppas vi får se lite köksbilder här så småningom då!

Ha det gott,
Kram Jenny



Rosor och ruiner sa...

Tack för titten inne hos mig! Jag kikar gärna in hit igen, kanske du snart visar nya köket..? ;) Kul med förändringar och gamla hus, sånt gillar jag också! Tycker vi inte gjort annat sen vi flyttade till vårt hus för 15 år sen, men det finns alltid nåt som måste göras, och Rom byggdes ju inte på en dag heller..

Ha det gott!
Gunilla